01 december 2014
Första advent, nu kan man säga att julen är på ingång. Imorgon startar nedräknngen mot julafton tillsammans med årets julkalender och dagar fyllda med lussebuller, julmust, pepparkakor och julaktiviteter. Jag kan utan tvekan säga att jul är den högtid jag i år har sett fram emot mest, jag har tidigare år varit rädd för julen eftersom jag inte sedan barn kännt julkänslor men i år har julkänslorna brusat ut inom och skapat sådan otrolig lycka!
 
Jag har bokat in det mesta nu dessa 24 dagar innan Jul. Jag ska gå på julmarknad, äta julbord, se julfilmer, ha en glöggkväll med mina vänner, fira lilljul med mina närmsta och mycket mer. Jag ska fylla varje dag med ett nytt äventyr och jag börjar imorgon! Jag ska först uträtta det jag måste, studier, matlagning och nödvändigheter men sen på kvällen ska jag faktsikt sätta mig och tillverka årets julkort!
 
Att jag kommer göra något som har med julen att göra varje dag kommer vara som min egen julkalender, jag har nämligen inte köpt någon så kallad luckkalender i år utan jag kommer att skapa min egen, genom fantasi och kreativitet! Önska mig lycka till, det lär trots allt behövas! 
 
 
        
 
Kommentarer
Idrottsförälder
http://idrottsförälder.se/

Vilken fin blogg du har. Bilderna passar väldigt bra in i din design


Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback