25 december 2014
Lugn och en chans att andas är precis det jag har fått nu under jul, vi börjande resan mot västerviks slott på julaftons morgon och anlände dit lagom till jullunchen. Vi myste in oss i våra stugor tillsammans med glögg, julgodis, musik och en härlig stämning. Det vi gjorde sedan var att ta en promenad till Slottets gym där vi tog det lugnt och tränade bara för nöjets skull. Dagen gick snabbt och vips satt vi där vid julbordet och åt alldeles för mycket mat, men vad är julen utan för tighta byxor och matyrsel. 
 
Vi fick en chock, vi som har väntat så länge på snön och sen kom den på självaste julafton. Vi fick en stjärnklar himmel och snö. Julen kunde inte blivit mycket bättre. Jag är så glad över den familj jag har, trots att den är splittrad och har sina sprickor så är det den bästa familjen. Det kopplingen vi har är svår att förstöra, och jag känner mig för en gång skull verkligen trygg.
 
                                                                                  Lugn och ro, det var detta jag behövde. 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback