16 september 2014
Lycka! Jag har utan problem klarat mig egenom dagens prov! Jag tog mig till skolan trots alla om och men, men jag lyckades och det känns helt otroligt. Sitter just nu på mitt rum, tittar på en film och försökte äta lite men jag fick halva mackan i håret samt att jag skar upp hela munnen på en konservburk och inte nog med det känns det som att jag har ett sågverk i halsen (JAG HAR INTE TID ATT BLI SJUK) */Panik/* 
 
Pappa har fått bokningskvittot på vår fantasijul på Gränsö slott. Jag har inte på många år sätt fram emot julen, det har till mestadels endast varit hemskt och jobbigt. De där barnsliga julkänslorna man hade som ung fanns inte längre kvar och jultomte, julgran, pynt, pyssel, mat och julklappar var ett enda stort skämt sedan kom pappa och sa att han hade bokat jul på ett hotell i Västervik. Jag kommer slippa julstressen, ångesten över storstädning, ångesten över att allt ska va perfekt! Jag kommer få julen serverad på ett silverfat. 
 
Idag har jag vänt handen mot studierna och vinkat och sagt hejdå, sådana dagar behövs ibland och trots att jag är inne i en av de stressigaste perioderna i mitt liv har jag faktiskt kunnat andas ut ikväll trots mina misslyckanden med maten. Godnatt 
 
 
                   
 
 
Kommentarer
Anonym
http://alwaysida.blogg.se

Så sjukt fin bloggdesign du har!

Svar: Gud vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket :D
mysanamren.blogg.se


Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback