20 december 2014
Jag är så trött på alla krav, alla jävla åsikter och ord som bara gör så att jag får ångest, jag tänker inte lägga ner energi på att skapa ett välformulerat blog inlägg i dag utan jag måste bara få ur mig all skit! Jag är så jävla trött på att känna ångest varje dag, det gör så frukstansvärt jävla ont. Jag får inte bort det! det förvinner inte! Min kropp börjar ge upp, jag kan inte hantera någonting just nu så det psykiska börjat ta över det fysiska. Jag svimmar stup i kvarten, jag mår i alla när jag vaknar och mår så tills jag somnar, om jag nu över i huvud taget kan somna!? Jag mår konstant dåligt och det tar så extremt mkt på mina krafter, jag trodde aldrig det skulle gå så här långt men jag trodde fel. Det värsta av allt är att jag har satt mig i denna sists själv, detta är självförvållat! Jag kan inte ändra på det utan jag är där jag är och jag kommer inte ur det! 
 
Jag behöver skrika, slå, förstöra, gråta och bara få ur mig allt men det går inte, jag kan inte. Det här slutar endast med att jag blir mer ledsen, jag sårar mig och jag sårar andra. Jag har förlorat så jävla många på min resa och jag klarar inte av att förlora fler. Fan va värdelös! Detta inlägg lär jag ta bort. 
Kommentarer

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback