14 september 2014
Jag sitter just nu i min säng och funderar över livet. Dagen har gått från kass till helt otroligt underbar, det är konstigt hur hela livet bara åker upp och ner som en enda stor berg och dal bana? Det är som att man lever i en dramafilm varje dag, alltid lite ledsamhet, glädje samt ilska, en blandning av allt! Den började tidigt på morgonen med att mina systerbarn skrek och ville äta frukost, se på tv, leka med dokor, fläta mitt hår, bestiga mout everest..?
Tiden rusade på rätt hastigt under tiden jag var hemma hos min syster fram tills jag blev upplockad av min egna chufför, mamma, som tog mig till mat affären för att handla. 
 
Nu kommer dagens dipp, DET VAR HEMSKT ATT HANDLA..! Jag bröt ihop av ingen anledning i affären hållandes en vattenmelon. Yes, där stod jag, 17 år och tjutandes som ett barn vars glass föll i marken och allt detta av ingen anledning? 
 
Jag kom hem, packade upp mina saker för att förbereda en pluggkväll då jag fick erbjudande att åka in och träffa ett gäng härliga vänner och såklart tackade jag ja. Vi grillade, åt gott, skrattade och hade så mycket trevligt. Älskar att känna den glädjen som man får av just gemenskap!
 
Sammanfattning av dagen
Ilska (irritaton) - Att känna fem minuter efter att man har vaknat att man var piggare innan man somna.. 
Ledsamhet -  Någon sorts ångest slog mig mitt bland folk och jag fyllde hela willys med floder av tårar. 
Glädje - Jag skrattade så att jag blev helt varm i kroppen tack vare underbara människor! 
 
Nu får vi se vat jag tar vägen såhär 03:35 på natten, åker möjligtvis in till stan igen! Godnatt 
 
                                                     
 
Kommentarer

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback