30 september 2014
Vakna, kollar klockan, upptäcker att man är sen till bussen, kollar tillbaka på sängen, upptäcker att det är iskallt ute, kryper ner i sängen igen för att suga upp lite värme, somnar om och bryr sig sedan inte om konsekvenserna.
 
Detta var min morgon, likt många andra. Det som var ett framsteg idag var att jag orkade ta mig till skolan, dock va klockan fem på kvällen men jag tog mig dit och skrev ett prov. Vet ni vad jag älskar med det? Jag menar inte att skriva prov utan att göra något som man igentligen inte orkar, att ta sig igenom det och lättnaden man känner efteråt, glädjen och styrkan man känner och det är man fan värd att känna! Jag är stolt över att jag tog mig in och skrev provet jag egentligen inte skulle skrivit! ("Hejja mig") 
 
Jag har, som tidigare inlägg, tänkt mycket på jul! Jag har bestämt mig för att satsa på inslagningar i år. Jag älskar verkligen att pyssla och trixa med olika inslagningspapper och jag brukar även köra på temat "man tager vad man haver". Det många glömmer är att det går att slå in med allt! Det kan bli lika snyggt att slå in med en tidning, en plastpåse, vanligt vitt A4 papper som det är att slå in med överbetalt inslagningspapper från affären. Jag kommer så småning om visa vad jag menar (Men det får vänta, trots min otålighet) I år funderar jag även på att ta en tripp till Ullared och köpa en hel del julklappar, det är billigt (billigt är bra, billigt är underbart!) Plus att jag tycker ärligt sagt att det är roligare att köpa mycket små grejer så att man får mycket fler klappar än att köpa en stor dyr sak till varje person. (Det stinker fattigdom över hela detta stycke) 
 
 
 
 
Kommentarer

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback