19 december 2014
Jag är fylld med så mycket saknad, längtan och minnen som jag verkligen vill återuppleva! Det jag syftar på nu är USA, Florida, Tampa bay. Det va ett minne för livet, något jag aldrig kommer glömma och ett ställe jag med hela mitt hjärta älskar. Jag har endast sett en bråkdel av USA:s stora yta, jag började hela resan med att åka igenom New Yorks förorter i ett minibuss, och avslutade den i det varma och vackra Florida. Vi besökte många delar av denna delstat och jag kan säga att jag älskade varenda del av den. Jag tog mina egna äventyr i Tampa bays områden, jag sprang genom förorter och upptäckte många roliga och mystiska vägar. Konstigt nog var jag inte orolig för vad som kunde hända, jag var inte rädd för något och jag tror det var de som gjorde att jag började älska denna del av världen, inget skrämde mig och jag kände bara att jag kunde vara jag, inget stod i vägen utan jag kunde växa som människa! 
 
Jag var på andra sidan jorden, flera hundra mil från alla problem hemma i Sverige. Jag flydde, jag rymde och jag mådde bra. Jag har länge nu funderat på att rymma igen fast på heltid, inte återvända utan stanna kvar på den plats jag mår som bäst på. Men under all denna tid av funderingar och tankar så tror jag inte längre på att fly, jag tror att problemen sakta men säkert kommer komma ikapp. Jag har tagit beslutet att växa upp, bygga upp mig som människa och hitta rätt väg i livet innan jag flyr från Sverige, jag måste skapa mig en stadig grund annars kommer minsta lilla vindpust bryta ner det jag har byggt upp. Min resa har börjat, och jag bygger för var dag som går. Jag är fylld med saknad, längtan och minnen men det jag vet är att jag kommer skapa nya minnen att sakna och längta efter. Jag har inte bråttom. 
 
 
 
                
Kommentarer

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback