14 september 2014
Jag kommer starta inlägget med egna åsikter om någon vädligt aktuellt just nu, valet. Jag sitter själv inte och kollar på valvakan för att det är en enda stor röra av katastrof..! Något som skrämmer mig är den höga procenten röster på SD, i och med att vi har yttrandefrihet samt tryckfrihet i Sverige tänker jag nu klaga och bli arg på detta! Som valet visar är det redan 13-14 % av Sveriges befolkning som stödjer denna rasistpolitik. För första gången har jag satt mig in i politikens krångliga värld och insett hur stor makt vi som befolkning har på Sveriges framtid. SD har stort inflytande på många av oss, kanske tack vara Jimmie Åkesson som faktiskt är en bra talare men det han säger stämmer verkligen inte överrens med det partiet gör. De som jag har talat med som faktiskt stödjer detta helvetesparti har bara uttryckt sig genom dessa ord "Hans åsikter är bra och han har inget alls emot invandrare och utlänska människor endast hur vi som land behandlar invandringen) JAAAA men Hitler sa inte heller att han skulle försöka förinta en hel religion men han var nära på att lyckas? Vill vi leva i ett nytt natzityskland där "vi" ska hata andra människor, där vi delar in olika folkgrupper i raser och där andra anses vara värda mer endast progrund av ursprung? NEJ TACK.
 
Annars idag, förutom att uttryckt mina åsikter högt, så har jag pluggat samt tittat på film. Jag slocknade i min säng runt fyra på eftermiddagen och vaknade upp runt åtta tröttare än vad jag var när jag somnade (typiskt..) Imorgon inleder vi dagen med prov och sedan tar jag en tur till gymmet för att springa och träna av all ilska. men nu ska jag sova, godnatt helvets Sverige! 
                                         
                  
 
 
Kommentarer

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback