02 oktober 2014
 
Jag kan börja med att säga att det här med bloggen kanske från början inte var en av mina bästa och mest framgångsrika idéer men det har nu utvecklats sig till något som får mig på andra tankar, bra tankar. Men om man tänker efter, inga idéer är speciellt hundraprocentigt säkra på att de kommer gå att genomföra, att de kommer att bli bra eller att det kommer ge mig eller personer runt omkring mig en posetiveffekt. Ibland kanske man även slänger viktiga tankar och planer rakt ner i sopsäcken istället för att ge dem ett försök, varför gör man ens så? 
 
Brinner man för något så är det mer än VÄRT att verkligen försöka genomföra dem, jag kan ta konst som ett av mina exempel (eller kan jag ens säga konst..?) Jag ritar dag ut, dag in, timme efter timme och jag kan aldrig få nog. Allt jag gör är som en teckning, behöver jag förstå något så ritar jag, förklarar jag något så ritar jag, ja vad mer behöver jag säga. Mitt liv består av pennor och papper. Men vad gör jag med detta, Ingenting uppriktigt talat. men jag väntar på den dagen jag kan använda konst i mitt yrke, oavsett om det är i matlagning, design, målare eller snickare. När jag väl får mitt framtida arbete så ska jag se till att mina idéer och tankar kommer fram på ett konstnärligt sätt för det är den personen jag är, och varför ska jag ändra på det? 
 
Som man märker lätt med mina blogginlägg är att jag har lätt att virra ut på fel spår, att inte riktigt får fram det jag verkligen vill få uppmärksammat.  Men det jag vill ha sagt med detta inlägg är, snälla låt inte någon stå i vägen för det du vill. Sätt dina idéer först, det är klart att du ska lyssna på andra men du kommer alltid va den viktigaste personen i ditt liv. Visst det kanske kommer ta tid att genomföra något med den tiden kommer flyga förbi ändå så ta vara på den. 
 
Godnatt. 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Anonym
http://twofaced.se/

Du har riktig talang måste jag medge!

Svar: Jag tror inte du förstår hur glad jag blir! Tack så hemskt mycket
mysanamren.blogg.se


Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback